Facebook Annoncering

Få gratis tips og guider til FB annoncer her

Facebook annoncering er blevet rigtig stort her i 2016 og 2017 bliver uden tvivl året hvor det rigtig tager fart. Kom gratis i gang her

facebook-annoncering

Annoncer på Facebook er kommet for at blive. I starten var der mange virksomheder der havde svært ved at vurdere om deres målgruppe var at finde på Facebook da, især virksomheder der sælger B2B, ikke helt var overbevist om at andre seriøst erhvervsdrivende brugte Facebook professionelt.

Ovenstående er en saga blot.

Facebook bliver brugt hver eneste dag. Både til B2C samt B2B.

B2C Facebook annoncer:

Dette er de mest almindelige annoncer den dag i dag.

Virksomheder viser reklamer til slut-brugeren. Det kan f.eks være Nike der gerne vil sælge et par løbe-sko til dig.

De kan gøre dette på en ret smart måde med Facebook annoncer:

  • Target målgruppen efter:
    • Mænd
    • 20 til 25 år
    • Kan gode lide at løbe
    • Har liket og følger Nike på Facebook
    • Har liket andre grupper indenfor løb

Mulighederne er næsten ubegrænset og ovenstående er et meget simpelt eksempel. Vi kommer ind på nogle mere avancerede metoder man kan bruge til at målrette sine annoncer senere hen.

B2B Facebook annoncering:

Tekst kommer snarest…

Bedøm