Hvad er HubSpot?
HubSpot er en populær platform for inbound marketing og salg, der hjælper virksomheder med at tiltrække, engagere og glæde kunder. Grundlagt i 2006 af Brian … Læs Mere
HubSpot er en populær platform for inbound marketing og salg, der hjælper virksomheder med at tiltrække, engagere og glæde kunder. Grundlagt i 2006 af Brian … Læs Mere
En hook er et af de mest centrale begreber inden for marketing og refererer til den idé, formulering eller visuelle komponent, der fanger målgruppens opmærksomhed … Læs Mere
Hjemmesiders hierarki refererer til strukturen og organisationen af en hjemmeside, som bestemmer, hvordan indholdet er opdelt og relateret til hinanden. Denne struktur hjælper både brugere … Læs Mere
Et heatmap er et visuelt værktøj, der bruges inden for digital markedsføring og webanalyse til at vise, hvordan brugere interagerer med en hjemmeside eller en … Læs Mere
Hastighedsoptimering refererer til processen med at forbedre indlæsningstiden for en hjemmeside. Det er en væsentlig del af webudvikling og digital markedsføring, da en hurtigere hjemmeside … Læs Mere
H Tags, også kendt som header tags eller overskrifts-tags, er HTML-elementer, der bruges til at strukturere indhold på en webside. Disse tags, som omfatter fra … Læs Mere
Når det kommer til søgemaskineoptimering (SEO), hører man ofte om “White Hat” og “Black Hat” SEO-metoder. White Hat refererer til etiske, langsigtede strategier, der følger … Læs Mere
Google Trends er et gratis værktøj fra Google, der giver indsigt i, hvordan bestemte søgeord og emner trender over tid. Dette værktøj er utroligt nyttigt … Læs Mere
Google Tag Manager (GTM) er et gratis værktøj fra Google, der giver dig mulighed for at administrere og implementere forskellige marketing-tags (små kodestykker) på din … Læs Mere
LinkedIn Ads er LinkedIns egen annonceringsplatform, som virksomheder kan bruge til at målrette deres markedsføringsbudskaber til professionelle i specifikke brancher, jobroller, og geografiske områder. LinkedIn … Læs Mere